KEP üyeliği nasıl yapılır?
KEP hesabımı nasıl alabilirim? Kayıtlı Elektronik Posta sistemine üye olmak isteyen müşterilerimiz, “Çevrimiçi Başvuru” bölümünden çevrimiçi ön başvuruyu tamamlayarak ve başvuru için gerekli bilgi ve belgeleri hazırlayarak en yakın PTT merkezinden hesaplarını alabilirler.
KEP ücreti kaç TL 2024?
Avukatlar ve tüzel kişiler tarafından yaygın olarak kullanılan KEP sisteminin ücret tarifesi de 2024 ücret güncellemesinden etkilendi. Daha önce 130 Türk Lirası olan yıllık abonelik ücreti 150 Türk Lirası olarak güncellendi. Yıllık arşiv ücreti: KEP abonelik süresi dolduğunda arşiv saklama alanı 100 MB’a düşecek.
KEP almak kaç TL?
KEP adresi için yıllık abonelik ücreti alınır. Bu ücret yeni kayıtta ve aboneliğin her yenilenmesinde alınır. Yıllık abonelik ücreti 150 (yüz elli) Türk Lirasıdır. Üyelik süresi bitmeden hesabın veya aboneliğin iptali durumunda yıllık abonelik ücreti iade edilmez.
PTT KEP için ne gerekli?
Başvuru sahibinin kimliğinin belirlenmesi için fotoğraflı bir T.C. Kimlik Kartı ve kimlik kartı, pasaport veya ehliyet gibi yedek bir kimlik gereklidir. Kimlik numarasının bulunduğu resmi belge. Çevrimiçi olarak oluşturulan kayıtlı bir e-posta hesabı için ön başvuru numarası.
Şahıs şirketi KEP nasıl alınır?
KEP işlemleri için en yakın PTT Merkez Müdürlüğüne başvuruda bulunabilirsiniz. KEP hesabı almak isteyen gerçek kişiler ön başvuru formunu doldurarak PTT Merkez Müdürlüğüne fotoğraf ve kimlik kartı, pasaport, ehliyet gibi kimliğini yerine geçen geçerli resmi belge ile şahsen başvuruda bulunmalıdır.
KEP hizmet bedeli nedir?
KEP iletim ücretiKEP mesaj boyutuÜcretler0 ile 5 MB arası7,50 TLHer 5 MB ve kesri için ek 7,50 TL
Trendyol KEP adresi zorunlu mu?
Trendyol’da satıcı olarak faaliyet göstermek isteyen kullanıcılar, KEP adresi alarak ve resmi iletişimlerini bu kanal üzerinden yaparak yasal yükümlülüklerini yerine getirebilirler.
KEP ücreti ödenmezse ne olur?
> KEP hesabının vadesi dolduğunda 12 aylık paketten 50 kredi düşülerek vade uzatılır. Kredi yetersizse negatif bakiye düşülür ve 3 ay içinde ödeme yapılmazsa hesap tamamen kapatılır.
KEP adresi kaç yıl geçerli?
PEP başvurusu kaç yıllığına yapılabilir? KEP hizmeti 1 yıl veya 3 yıllığına sunulmaktadır.
e-İmza ile KEP aynı mı?
KEP sistemine online kayıt yaptıran gerçek kişilerin KEP hesaplarının aktifleştirilmesi elektronik imza yoluyla gerçekleşir.
PTT KEP ücreti nasıl ödenir?
PTT KEP kullanıcıları hs01.kep.tr/ adresine tıkladıktan sonra SMS, elektronik imza, mobil imza veya e-devlet şifreleri ile giriş yapabilirler. Ücreti fiziken veya PTT şubelerinden online olarak ödeyebilirler.
KEP nereden alınmalı?
Kayıtlı e-postayı nereden alabilirim? Türkiye’de Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hizmeti almak isteyenler, bu hizmeti Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından yetkilendirilmiş KEP hizmet sağlayıcılarından alabilirler.
En kolay KEP adresi nasıl alınır?
E-posta yoluyla taahhütlü posta yoluyla ön kayıt. E-imza sahibiyseniz, bireysel KEP hesap başvurunuzu web sitemizden hızlı ve kolay bir şekilde çevrimiçi olarak gönderebilirsiniz. Aşağıdaki butona tıklayarak, gerekli bilgileri doğru ve eksiksiz bir şekilde doldurarak KEP hesabınızı açabilirsiniz.
Kimler KEP almak zorunda?
“Bu maddenin uygulanmasına ilişkin usul ve esaslar Yönetmelikle belirlenir.” Raporlama Kanunu’nun yürürlüğe koyduğu düzenlemeye göre; anonim şirketler, limited şirketler ve sermayesi paylara bölünmüş limited şirketler, talep üzerine KEP adreslerini bildirmek zorundadır.
e-İmza PTT’de ne kadar?
PTT güvencesiyle merkezlerimizden yapacağınız e-imza başvurularınız için geçerli fiyatlar (tüm vergiler dahil): 1 yıllık e-imza 1.199,00 TL. 2 yıllık e-imza 1.
Kimler KEP adresi alabilir?
KEP kullanmak için elektronik imza gereklidir. Ancak, KEP hesabı yalnızca alıcı olarak kullanılacaksa, elektronik imza gerekli değildir. Elektronik imza almak için elektronik sertifika hizmetleri sağlayıcılarıyla iletişime geçebilirsiniz.
PTT KEP yıllık abonelik ücreti nereye ödenir?
PTT KEP kullanıcıları hs01.kep.tr/ adresine tıkladıktan sonra SMS, elektronik imza, mobil imza veya e-devlet şifreleri ile giriş yapabilirler. Ücreti fiziken veya PTT şubelerinden online olarak ödeyebilirler.
Türkkep KEP adresi nasıl alınır?
KEP adresi almak için PTT veya TÜRKKEP gibi yetkili bir KEP hizmet sağlayıcısına başvurmanız gerekir. Başvuru, sağlayıcının web sitesi veya ofisinden başlatılır.
PTT KEP nasıl aktif edilir?
İmza yöntemlerinden en az birine sahipseniz; Giriş yapın ve ardından bilgilerinizi eksiksiz ve doğru bir şekilde girin. Ödeme işleminin ardından KEP hesabınıza giriş yapın ve ilk aktivasyonu e-imzanız veya mobil imzanızla imzalayın. KEP hesabınız kullanıma açılacaktır.